Enkel indien u in één van deze gemeenten woont, kan u zich bij ons aanmelden. Voor een CGG in uw buurt, kan u hier terecht. We werken voornamelijk op verwijzing door een professionele hulpverlener. Indien u niet verwezen bent, raden we u aan contact op te nemen met een Centrum voor Algemeen Welzijnswerk - CAW, uw huisarts, CLB, …

Voorlopig kan u zich enkel telefonisch aanmelden tijdens de kantooruren. We werken aan een gebruiksvriendelijke manier om u online te kunnen aanmelden.

Hieronder vind je een overzicht: in welk team kan ik me op dit moment wel (groen)/niet (rood) aanmelden? Is de kleur oranje dan kan er - net zoals bij rood - geen behandeling opgestart worden maar u kan wel telefonisch met een hulpverlener spreken om te kijken of er alternatieven zijn. Bel ons daarvoor tijdens de kantooruren.

Indien groen, kan u zich dus telefonisch aanmelden. Indien oranje kan u steeds één van onze hulpverleners telefonisch spreken voor advies.

 

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

Stap 3

Geef kort een omschrijving waarom u zich aanmeldt bij ons.

Op welk telefoonnummer kunnen we u best bellen? (werkdagen tussen 9 en 17u)

© CGG De Pont 2017 | Alle rechten voorbehouden | disclaimer